Televisio

Katsotko tv-mainokset, vaihdatko kanavaa vai kelaatko yli? Voitto-kisa on käynnissä

28.2.2019 klo 11:00  Kirsti Kurki-Myllymäki

Suomalainen mainoselokuvakilpailu Voitto pistää mainokset järjestykseen.

Voitto-mainoselokuvakilpailu

Kuvituskuva: Pixabay.


Tv:ssä ei voi olla törmäämättä mainoksiin. Moni meistä muistaa lapsuudesta mainosjinglet: "Kun taas saapuu hetki sininen...." (Fazer), "Jos et sä soita, mä sinuun turhaan rakastuin...." (Tele), "Aina kun mä maitoo juon, mä muista sut ja...." (Valio) ja monet muut.


Nyt on aika pistää viime vuoden suomalaiset mainokset järjestykseen Voitto-mainoselokuvakilpailussa.


-Voitto-kilpailu on ainoa laatuaan Suomessa, ja se järjestetään nyt jo 24. kerran. Voitto-kilpailu edistää suomalaisen mainoselokuvan tasoa ja arvostusta. Hienoa olla mukana alalle tärkeässä tapahtumassa!, APFI:n toiminnanjohtaja Teemu Kalliala kertoo.


Kilpailun kategoriat ovat:

Yleinen

Yhteiskunnallinen- ja kulttuuri

Monikanavainen

Online-video

Efekti- ja animointi

Parhaat sekunnit


Äänestä oma suosikkisi: www.voittokilpailu.fi/shortlist


Kilpailun järjestämisestä vastaa uusi av-alan tuottajayhdistys Audiovisual Producers Finland – APFI ry. Yhteistyökumppaneita tapahtumassa ovat Screenforce Finland, Mainostajien Liitto ry sekä MARK Suomen Markkinointiliitto ry.



Monipuolisin TV-opas

Telsu.fi TV-ohjelmat

» Katso kaikki päivän ohjelmat