Katsotko tv-mainokset, vaihdatko kanavaa vai kelaatko yli? Voitto-kisa on käynnissä
Suomalainen mainoselokuvakilpailu Voitto pistää mainokset järjestykseen.
28.2.2019 klo 11:00
Kuvituskuva: Pixabay.
Tv:ssä ei voi olla törmäämättä mainoksiin. Moni meistä muistaa lapsuudesta mainosjinglet: "Kun taas saapuu hetki sininen...." (Fazer), "Jos et sä soita, mä sinuun turhaan rakastuin...." (Tele), "Aina kun mä maitoo juon, mä muista sut ja...." (Valio) ja monet muut.
Nyt on aika pistää viime vuoden suomalaiset mainokset järjestykseen Voitto-mainoselokuvakilpailussa.
-Voitto-kilpailu on ainoa laatuaan Suomessa, ja se järjestetään nyt jo 24. kerran. Voitto-kilpailu edistää suomalaisen mainoselokuvan tasoa ja arvostusta. Hienoa olla mukana alalle tärkeässä tapahtumassa!, APFI:n toiminnanjohtaja Teemu Kalliala kertoo.
Kilpailun kategoriat ovat:
Yleinen
Yhteiskunnallinen- ja kulttuuri
Monikanavainen
Online-video
Efekti- ja animointi
Parhaat sekunnit
Äänestä oma suosikkisi: www.voittokilpailu.fi/shortlist
Kilpailun järjestämisestä vastaa uusi av-alan tuottajayhdistys Audiovisual Producers Finland – APFI ry. Yhteistyökumppaneita tapahtumassa ovat Screenforce Finland, Mainostajien Liitto ry sekä MARK Suomen Markkinointiliitto ry.